שיווק מרפאות שיניים

שיווק מרפאות שיניים
ייעוץ וליווי שיווקי עד לקבלת תוצאות ממשיות

המטרה שלנו היא לספק לכם כלים פרקטיים שיעזרו לבנות מנגנון שיווקי שמייצר לכם זרם פציינטים באופן יציב, צפוי וקבוע.
במהלך ייעוץ שיווקי אני אלווה אתכם יד ביד וביחד נעשה סדר בשיווק שלכם, נגביר נוכחות שלכם ברשת, נגיע לפציינטים חדשים עם מסרים הכי מדויקים עבורם, נצמצם את העלויות ונגביר את היעילות של השיווק שלכם כדי שבסופו של דבר המרפאה תהיה תמיד מלאה.
בואו לגלות כיצד ניתן לקבל עד 50% יותר מטופלים מבלי להגדיל תקציב פרסום

מה כולל ייעוץ וליווי שיווקי לרופאי שיניים?

  • אנו נמפה פעילות השיווקית של העסק, נבחן נקודות החזקות ונאתר נקודות החולשה.
  • ננתח פעילות המתחרים. נגלה את הנקודות החזקות והחלשות שלהם.
  • נגדיר קהל היעד המדויק, שיש לו פוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות משלמים.
  • נבדוק מהן פעולות שיווקיות יעילות ואיזה רק מבזבזות את המשאבים.
  • ננתח את כל הנכסים האינטרנטיים, נבחן ונשפר אתר האינטרנט, דף פייסבוק ושאר הנכסים.
  • נבחן, ננתח ונשפר קמפיינים פעילים או נקים קמפיינים חדשים.
  • נבנה אסטרטגיית שיווק מנצחת שתזרים לתוך העסק פציינטים משלמים.
  • ועוד הרבה דברים אחרים בהתאם לצרכים ספציפיים של הקליניקה.
ממלאים מרפאה בפציינטים שזקוקים לטיפול

רוצים להתחיל למלא את המרפאה במטופלים?

דברו איתי
מדוע רופאים רבים לא מרוצים 😠 מחברות הדיגיטל איתן הם עובדים?
חלק גדול מתוך חברות ועסקים אשר שוכרים את שירותם של חברות פרסום ושיווק מקצועית במוקדם או במאוחר מתחילים להרגיש שמשהו לא עובד מספיק טוב. שהם משלמים מדי חודש לחברות דיגיטל על קידום אתר או ניהול קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק, מקבלים דוחות יפים אבל משהו לא הולך כמו שצריך. או אפילו יותר מזה, תקציב פרסום מתבזבז והלקוחות פשוט לא מגיעים בקצב הרצוי. מספרים להם תירוצים כאלה או אחרים והם לא תמיד יודעים לבדוק את אמתותם.

אז מגיעות השאלות מסוג: האם בונה אתרים עושה עבודה טובה ובסופו של דבר לא נקבל אתר עקום, האם סוכנות שיווק מנצלת את תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה, האם הם באמת משקיעים בקידום האתר שלנו או שהוא יישאר לנצח בדפים הרחוקים של תוצאות החיפוש או אפילו גרוע יותר, האם לא יקבל עונש ממנוע חיפוש בעקבות עבודת קידום לא מקצועית.

בשורה תחתונה כל השאלות מסתכמות בשאלה: האם הכסף שאנו משקיעים בשיווק העסק לא הולך לפח. שאלה הזאת לא נותנות להם מנוחה רוב שעות היממה.

לרוב התשובות שמתקבלות הן מעורפלת למדי, וזה במקרה הטוב או במקרה פחות טוב, כל השאלות האלו ועוד רבות אחרות נשארות ללא תשובה. במקרים כאלה אין לבעלי עסקים כלים שבעזרתם הם יכולים להעריך את מערך השיווק שבנו עבורם והם מתחילים להתרוצץ בין הספקים בתקווה למצוא משווק שיהיה אמין בעיניהם. בדרך כלל קורה דבר הפוך וכל משווק הבא מאכזב אותם יותר מהקודם. השיווק נפגע והתסכול הולך וגובר.

בואו נכיר
שלום , שמי מיכה קור ( המכונה ד"ר שיווק )
יועץ שיווקי בכיר, עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2004 (כן, מאותם הזמנים שפייסבוק עוד לא הייתהה קיימת).
במשך השנים ליוויתי להצלחה מאות לקוחות בתחומים שנים גדולים וקטנים כאחד (מוזמנים לראות את רשימת הלקוחות).

אני בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ומומחה מוסמך של גוגל בפרסום ברשת חיפוש, מדיה ומרצ'אנט.
ההתמחות שלי היא בשיווק דיגיטלי, אסטרטגיה שיווקית, פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק, קידום אתרים אורגני, הקמת אתרים, חנויות ודפי נחיתה בוורדפרס, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במייל, תוכן שיווקי וכו...

בעזרת הידע והניסיון שצברתי אתן לכם כלים פרקטיים שיעזרו לבנות מנגנון שיווקי שמייצר לכם זרם לקוחות משלמים באופן יציב, צפוי וקבוע על בסיס יום-יומי מבלי להגדיל תקציב פרסום.


יש לכם דילמה שיווקית בעסק?
פשוט דברו איתי

לקוחות ממליצים

בואו לגלות כיצד להביא יותר פציינטים למרפאה מבלי להגדיל תקציב פרסום

    דברו איתי
    Call Now Button
    שליחת הודעה
    דברו איתי