🔍 תוכן עניינים:
ייעוץ שיווקי מסובסד - דרך מעוף לעסקים - הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים
למי מתאים הייעוץ:
1. לבעלי עסקים שזקוקים לעזרה בהקמת מערך שיווק ברמת מאקרו (בניית אסטרטגיה שיווקית, בידול, ייחודיות, הגדרת קהל יעד מדויק)2. לבעלי עסקים המעוניינים ללמוד איך לשווק את העסק שלהם בכוחות עצמם
3. לבעלי עסקים/מנכ"לים המעוניינים לבצע בקרה על תהליך השיווק שמבצעים עבורם סוכנויות דיגיטל
דבר שהו מאוד קריטי מבחינתי!
למרות שהייעוץ הוא מסובסד ואתם משלמים השתתפות עצמית בגוגבה 80 ש"ח לשעה בלבד, אני מתייחס אליו מאוד ברצינות ומשקיע בו כוחות וידע, ממש באותה מידה כמו שאני מתייחס ומשקיע בלקוח שמשלם לי בייעוץ פרטי 600 ש"ח לשעה ויותר.
בהתאם לכך, אני דורש יחס דומה גם מצד הלקוחות.
אז אם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות ומעוניינים שבעזרת הידע והניסיון שלי אוביל אתכם יד ביד לעבר ההצלחה, אשמח לעזור.
למרות שהייעוץ הוא מסובסד ואתם משלמים השתתפות עצמית בגוגבה 80 ש"ח לשעה בלבד, אני מתייחס אליו מאוד ברצינות ומשקיע בו כוחות וידע, ממש באותה מידה כמו שאני מתייחס ומשקיע בלקוח שמשלם לי בייעוץ פרטי 600 ש"ח לשעה ויותר.
בהתאם לכך, אני דורש יחס דומה גם מצד הלקוחות.
אז אם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות ומעוניינים שבעזרת הידע והניסיון שלי אוביל אתכם יד ביד לעבר ההצלחה, אשמח לעזור.
תחומי ההתמחות שלי:
1. שיווק - בניית אסטרטגיה, כתיבת תוכנית שיווקית, בניית מערך השיווק, מציאת בידול וייחודיות, בניית אווטאר של הלקוח, דיוק קהל יעד ומסרים2. דיגיטל - קידום אורגני בגוגל ופייסבוק, פרסום ממומן בגוגל ורשתות חברתיות, שיווק במייל, כתיבה שיווקית, בניית מוניטין ונוכחות ברשת, בניית משפך שיווקי, מדידת יעילות הפרסום.
3. בניית אתרים ומסחר מקוון - הקמת אתרים וחנויות בוורדפרס, אטסי ושופיפיי, הקמת דפי נחיתה, שיפור המרות, הגדלת מהירות האתר, שיפור שימושיות האתר, איתור תקלות, הגדלת נפח המכירות אונליין, אחסון אתר וניהול דומיינים.
למי הייעוץ לא מתאים:
1. לבעלי עסקים שמחפשים מישהו שיעשה שיווק במקומם. אני לא אעשה עבורם קמפיינים, לא אקדם בשבילם את האתר ולא אבנה אותו עבורם. אני כן מוכן ללמד, לתמוך וללוות אותכם בתהליך השיווק עד לקבלת תוצאות ממשיות.2. לבעלי עסקים שחושבים שכתוצאה מהייעוץ יקרה נס והעסק שלכם יהפוך בין רגע מעסק שעומד על סף פשיטת רגל לעסק שמכניס מיליונים. זה קורה באגדות, במציאות עוד לא ראיתי דוגמאות כאלה. כדי שהעסק יצליח צריכים להשקיע בו.
3. לבעלי עסקים שחושבים ששיווק הוא לא חלק מהעסק, שאפשר לשווק על הדרך, בזמן פנוי. מניסיון, זה לא יעבוד.
4. לבעלי עס(ו)קים. אלה, שאין להם זמן וכח להשקיע בעסק שלהם. הניסיון שלי מראה שמי שלא משקיע בעסק שלו לא יצליח.
הגיע זמן שנכיר
שמי מיכה קור (דוקטור שיווק), מומחה לשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני ומייעץ לעסקים משנת 2004 (עוד לפני שפייסבוק הייתה קיימת).במשך השנים עזרתי למאות עסקים לעשות סדר בשיווק והגיע לצמיחה משמעותית בעסק תוך בניית מערך שיווק אשר מספק זרם יציב וקבוע של לקוחות על בסיס יום-יומי.
עבדתי עם מאות לקוחות גדולים וקטנים שפועלים בתחומים שונים ומגוונים. את הרשימה החלקית של הלקוחות שלי ניתן לראות כאן
במקרה ואתם מתעניינים בסיפור האישי שלי דרכו תוכלו להבין מי אני , איך הגעתי לתחום השיווק ומדוע אני נותן ייעוץ מסובסד דרך מעוף תוכלו למצוא כאן
אני בעל תואר בכלכלה של אונ' בן גוריון, מומחה מוסמך מטעם גוגל ויועץ מוסמך במאגר היועצים של משרד הכלכלה, ומשרד הקליטה.
חשוב לציין כי אני משקיע מזמני על בסיס יום-יומי בלמידה והשתלמות מקצועית וזאת, כדי להעניק מהידע העדכני והמקצועי ביותר ללקוחות שלי. את ההסמכה המקצועית שלי ניתן לראות כאן
לקוחות ממליצים
הלקוחות שלי שמחו להמליץ מכל הלב על שירותיי. בנוסף לכך, אני בטוח שקיבלתם המלצות על השירות שלי גם מצוות מעוף.מה נעשה במהלך הייעוץ
במהלך הייעוץ אנו נמפה פעילות השיווקית של העסק, נבחן נקודות החזקות ונאתר נקודות החולשה. ננתח את כל הנכסים האינטרנטיים, נבחן ונשפר אתר האינטרנט, דף הפייסבוק ושאר הנכסים. נקים מערכת סטטיסטית שתראה לנו בדיוק איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים שלנו. נגדיר קהל היעד המדויק, שיש לו פוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות משלמים. ננתח פעילות המתחרים. נבחן, ננתח ונשפר קמפיינים פעילים או נקים קמפיינים חדשים. נבנה אסטרטגיית שיווק מנצחת שתזרים לתוך העסק לקוחות משלמים.ועוד הרבה דברים אחרים בהתאם לצרכים ספציפיים של כל עסק ועסק.