מה קורה כשפונים לקהל יעד לא נכון
מוכר לכם המצב?
אתם בעלי מקצוע מעולים, נותנים ללקוחות שלכם המון ערך ומכל הלב...אבל הלקוחות לא מעריכים את מה שאתם מעניקים להם ומוכנים לשלם סכומים נמוכים בהרבה ממה שאתם שווים...
ואז בראש מתחילות להתרוצץ שאלות: אולי אני עושה משהו לא נכון? אולי עלי עוד ללמוד, להשתפר, להתמקצע?
אולי אני באמת יקר מדי ועלי להוריד את המחירים?
ואז מתחילים להוריד את המחירים. הלקוחות שמחים לשלם פחות, משווים מחירים שלכם למחירים של האחרים, בוחרים את הזול ביותר כי לא יודעים להבין מה הערך שהם מקבלים.
ומה אתכם? בהתחלה הייתם מלאי מוטיבציה לתת ולהעניק... ועכשיו? עמוק בתוך מרוץ ההישרדות נגמרים הכוחות הפיזיים והנפשיים, אין לכם אנרגיות להמשיך ולהשקיע בלקוחות שלכם
עזרתי למאות לקוחות
אשמח לעזור גם לך
תשמעו סיפור
12/1/2007, יום שישי, שעה 7.51 בבוקר, תחנת רכבת תחתית של וושינגטוןגבר לבן צעיר לבוש ג'ינס עם כובע בייסבול על ראשו מוציא כינור ומתחיל לנגן.
במשך 43 דקות הוא מנגן 6 יצירות קלאסיות.
1,097 אנשים חולפים על פניו, עשרות עוצרים לידו לרגע כדי לשמוע את הצלילים, 27 מהם זורקים כסף קטן לתוך הצלחת שעומדת לידו.
אחרי 3/4 שעה בצלחת שלו היו 32$.
הכנר אסף את הכסף ואת הכינור ועזב את המקום...
אז מה אנו לומדים מהסיפור של אותו כנר?
שמו של הכנר הוא ג'ושוע בל (Joshua Bell), מהכנרים הטובים בעולם.הוא השתתף בניסוי חברתי ובמשך 43 דקות הוא ניגן יצירות קלסיות המורכבות ביותר בעולם.
הוא ניגן בכינור סטרדיבריוס נדיר משנת 1713 ששווה כ-4 מיליון $.
בערב של אותו היום הוא נתן קונצרט באולם הקונצרטים הכי גדול בוושינגטון אליו נמכרו כרטיסים ב 3.5 מיליון $.
זוכרים שבבוקר הוא הצליח להרוויח 32$ בלבד?
איך זה קשור לעסק שלכם אתם שואלים?
כי אם אתם, כמו אותו כנר תנגנו לקהל יעד לא נכון, שלא יודע להעריך את הערך שאתם נותנים ושופט אתכם לפי המקום בו אתם מנגנים (תחנת רכבת תחתית) אז גם אתם תרוויחו 32$ בלבד כמוהורוצים להבין לאיזה קהל יעד לשווק? ייעוץ שיווקי יעזור לכם להגדיר קהל יעד מדויק!