שדרוג אתר אינטרנט

כך תדעו שאתר שלכם זקוק לשדרוג

לעתים קורה שאתר שלכם מתחיל לרדת במיקומים בגוגל, כמות הלידים וההזמנות הולכת וקטנה, ההמרה פוחתת. כל זה קורה מבלי שום סיבה הנראית לעין. הפרסום ממשיך לעבוד, המחירים לא עלו, האיכות השירות נשארה ברמה גבוהה...

לבעל האתר, שרואה אותו יום יום, מאוד קשה לשפוט בצורה אובייקטיבית שתאפשר להצביע על הבעיה שגרמה לירידה בביצועים.

אז מה הסיבה לכך, שהמשתמשים מתחילים להתרחק מהאתר שלכם? יכולות להיות לזה מספר סיבות, אחת מהן זה שיש לכם אתר מיושן שמקשה על הלקוחות הפוטנציאליים לבצע הזמנה או לקבל מידע על המוצר או השירות שלכם וכתוצאה מכך הם עוברים למתחרים שיש להם אתר מודרני שמשדר אמינות.

מהם הסימנים לכך, שהגיע הזמן לשדרג את האתר:



עיצוב מיושן

הרושם הראשוני הוא קריטי.
המחקרים מראים שמעל 60% מהגולשים מבצעים השוואה ומחקר טרם פנייה לבית העסק ומקבלים החלטה לגבי הקניה רק על סמך הנוכחות הדיגיטלית שלו.
יתכן שיש לכם פתרון הרלוונטי ביותר לבעיית הלקוח, אך מראה המיושן שמשדר חוסר אמינות יכול להרחיק את הגולשים והם יעדיפו לפנות למתחרים.

עזרתי למאות לקוחות

אשמח לעזור גם לך

    חוסר התאמה למכשירים סלולריים

    על פי הסטטיסטיקה של גוגל, כ -65% משאילתות החיפוש מגיעות ממכשירים ניידים.
    אם לאתר שלכם אין גרסה מותאמת מובייל אתם עלולים להפסיד את רוב הלקוחות הפוטנציאליים.
    בנוסף לכך, גם התנועה האורגנית לדסקטופ נפגעת, משום שהתאמה למובייל הוא פרמטר חשוב בדירוג האתר בגוגל.

    האתר מאוד איטי

    המשתמשים מצפים שהאתר יטען במהירות. אם לטעינת הדפים שלך לוקח יותר משתי שניות, כ 53% ממשתמשים עלולים לעזוב את האתר.
    בנוסף לכך, מהירות האתר מהווה גורם מכריע בדירוג האתר במנועי חיפוש. כמעט בלתי אפשרי למצוא אתרים איטיים בעמודים הראשונים בגוגל.
    אם אתם מגלים שאתר שלכם עולה לאט, זה סימן שצריכים לטפל בעניין המהירות בדחיפות.

    האתר לא מותאם לגוגל

    רוב הפעולות באינטרנט מתחילות בכך שהמשתמש מבקר במנוע חיפוש בו הוא מצפה למצוא את המידע הרלוונטי.
    אם האתר שלכם לא עבר אופטימיזציה לגוגל אתם עלולים לשלם מחיר כבד, הלקוחות הפוטנציאליים יגיעו למתחרים.
    אופטימיזציה לגוגל מאוד קריטית בעניין קידום האתר במנועי חיפוש.

    תקלות טכניות ובעיות שימושיות

    תקלות טכניות ובעיות שימושיות גורמות לגולשים לעזוב את האתר במהירות.
    כתוצאה מכך, האתר לא ממלא את תפקידו ולא הופך מבקרים ללקוחות פוטנציאליים.
    כדאי באופן שוטף לבדוק שאין באתר תקלות שמפריעות לתפקודו התקין.

    אבטחה

    לאתר שלא עודכן זמן רב נמצא בסכנה ממשית לקרוס כתוצאה מפריצה, מתקפת סייבר או מעשה הונאה.
    זה יכול לגרום לעסק נזקים כבדים מאוד, במקרים רבים הנזק עלול להיות בלתי הפיך.

    לסיכום:
    אתר מיושן יכול להביא לעסק הרבה יותר נזק מתועלת.
    הוא יכול לגרום לפגיעה בתדמית העסק, להפסד לקוחות פוטנציאליים ואף להביא להפסדים כספיים כבדים.
    כדי שזה לא יקרה כדאי לבדוק מדי מספר שנים האם הגיע הזמן לשפר או לשדרג את האתר כדי שהוא ישרת את העסק בצורה האופטימלית.
    אשמח לעזור גם לך


      4.9/5 - (63 votes)

      🏅 המלצות של הלקוחות שלי


      שליחת הודעה
      1
      שלחו הודעה
      Scan the code
      במה אוכל לעזור?