ייעוץ שיווקי

למי מתאים הייעוץ:

לבעלי עסקים שמרגישים שיש מה לשפר בשיווק העסק
לבעלי עסקים שרוצים לעשות שיווק בעצמם וצריכים הכוונה
לבעלי עסקים שאין להם אסטרטגיית שיווק ברורה, בידול חד או הצעה עסקית שמושכת לקוחות
לבעלי עסקים שצריכים עזרה בבחירה או בקרה על עבודת בונה או מקדם אתרים
לבעלי עסקים שמעוניינים לשפר את תוצאות השיווק שלהם מבלי להגדיל תקציב פרסום
לבעלי עסקים שרוצים להגיע לקהל יעד מדויק יותר עם מסר חד יותר ובכך, להגדיל את כמות ואיכות הלקוחות שמגיעים אליהם

בשורה התחתונה-בעלי עסקים שמוכנים לעבוד קשה, לבצע משימות, ללמוד כדי לקחת את העסק כמה רמות קדימה


למי לא מתאים הייעוץ:

לבעלי עסקים שחושבים שייעוץ הוא תרופת פלא וכל העניינים יסתדרו ללא כל מאמץ מצדם
לבעלי עסקים שמצפים שאני אעשה את כל העבודה במקומם
לבעלי עסקים שלגמרי לא מכירים אותי לא טרחו לבדוק ממי הם הולכים לקבל ייעוץ
לבעלי עסקים שיש להם ספק בידע או ניסיון המקצועי שלי וזה מפריע להם ליישם את העצות שלי

מה כולל ייעוץ וליווי שיווקי לעסקים?

במהלך הייעוץ אנו נמפה פעילות השיווקית של העסק, נבחן נקודות החזקות ונאתר נקודות החולשה.

ננתח פעילות המתחרים. נגלה את הנקודות החזקות והחלשות שלהם.

נגדיר קהל היעד המדויק, שיש לו פוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות משלמים.

נקים מערכת סטטיסטית שתראה לנו בדיוק איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים.
ננתח את כל הנכסים האינטרנטיים, נבחן ונשפר אתר האינטרנט, דף פייסבוק ושאר הנכסים.

נבחן, ננתח ונשפר קמפיינים פעילים או נקים קמפיינים חדשים.

נבנה אסטרטגיית שיווק מנצחת שתזרים לתוך העסק לקוחות משלמים.

ועוד הרבה דברים אחרים בהתאם לצרכים ספציפיים של כל עסק ועסק.


תחומי הייעוץ


שיטות שיווק מתקדמות

- אסטרטגיה שיווקית מנצחת + תכנית שיווקית לעסק
- מיקוד-מחקר לצורך אסטרטגית מותג יעילה
- דיוק-לדעת איפה ולמי לשווק? הגדרת קהל יעד ומסרים
- תכנון תקציב פרסום מותאם לעסק, מדידת יעילות הפרסום
- הגדלת חשיפה- לייצר יותר לידים, פניות ועניין רלוונטי לעסק
- לבלוט גבוה מעל המתחרים, ייחודיות ובידול, ניתוח מתחרים
- כלכלה התנהגותית ופסיכולוגיית צרכנים

קידום אתרים

- ניתוח תוצאות החיפוש/המתחרים
- נראות אתר בגוגל, שיפור תוצאות הסריקה
- תקינות קוד האתר, תיקון טעויות
- שיפור זמן טעינת האתר בדסקטופ ונייד
- אופטימיזציית אתר למנועי חיפוש
- תוכן ותמונות מותאמים לגוגל
- בניית קישורים פנימיים וחיצוניים


שיווק ופרסום בגוגל

- קמפיין פרסום: חיפוש, מדיה, שופינג, שיווק מחדש
- מחקר מילות מפתח, מילות חיפוש בפועל, מילים שליליות
- מחקר פעילות המתחרים, שיפור הקמפיין
- הקמת קבוצות מודעות, כתיבת קופי למודעות
- בניית קישורים ייחודיים לקמפיין
- בניית קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג)
- ניתוח תוצאות הקמפיין, אופטימיזציית קמפיין
- הקטנת עלות הקליקים, הגדלת יחס ההמרה

לבעלי עסקים שמעדיפים לשווק בעצמם

- הדרכה בבחירת קהל יעד נכון
- הדרכה בהקמת קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק
- הדרכה בקידום האתר בגוגל
- הדרכה בכתיבת תכנים שיווקיים וסטוריטלינג
- הדרכה בשיפור נוכחות ברשת
- הדרכה בהקמת אתר אינטרנט או דף נחיתה
- הדרכה בשיפור מכירות וסגירת עסקאות
- הדרכה בניתוח מתחרים, נקודות חוזק וחולשה


אתרי אינטרנט, חנויות וירטואליות ודפי נחיתה

- אפיון אתרים, חנויות וירטואליות ודפי נחיתה
- בחירת מערכת ניהול תוכן לתפעול
- בחירת תבנית עיצוב לאתר
- בחירת חברת אחסון עבור האתר
- סליקה, משלוחים, מועדון לקוחות
- בקרת תהליך בניית האתר
- שיפור מהירות האתר, איתור תקלת

ניתוח מערך השיווק

- בדיקת מערך השיווק של העסק
- התקנת כלים סטטיסטיים מתקדמים
- בדיקת אסטרטגיה שיווקית
- ניתוח קהל יעד ומסרים שיווקיים
- מדידת יעילות קמפיינים ממומנים
- אבחון נוכחות העסק ברשת
- הקלטות וידאו של פעילות הגולשים


שיווק ברשתות חברתיות

- חשיפת מותג ברשתות חברתיות
- קידום אורגני ברשת חברתית
- הגדלת קהל אוהדים של העסק
- פרסום ממומן ברשתות חברתיות
- יצירת תכנים וראליים

מנהל שיווק במיקור חוץ

הרבה בעלי עסקים מקבלים החלטה אסטרטגית שלא להעסיק סמנכ"ל שיווק בתוך החברה בגלל שזה כרוך בעלויות גבוהות.

הפתרון הוא מנהל שיווק במיקור חוץ אשר יתפקד כסמנכ"ל שיווק של העסק על בסיס חבילת שעות חודשית.


עלויות הייעוץ

מי שמכיר אותי יודע שמחיר הוא לא פונקציה משום שעלות הייעוץ היא השקעה שמחזירה את עצמה פי כמה וכמה כתוצאה מיישום הכלים שהתקבלו במהלך הייעוץ.
למי שלא מכיר אותי אני ממליץ לעיין באתר טרם הייעוץ ולבדוק כיצד אוכל להיות מועיל עבורו בעזרת הידע והניסיון שלי.
תעריפי ייעוץ מיוחדים:
- במקרים מסוימים עסקים עשויים להיות זכאים לייעוץ במחיר מסובסד דרך הסוכנות לעסקים קטנים - מעוף וזאת לאחר בחינת התאמה הדדית לתהליך הייעוץ.
- בעלי עסקים עולים או תושבים חוזרים עשויים להיות זכאים לסבסוד ממשרד הקליטה.

מוכנים לשינוי משמעותי בעסק? השאירו פרטים!


איך עובד ייעוץ שיווקי

1. שלב ההיכרות - אנו נדבר על העסק שלכם, על הייחודיות של הענף בו הוא פועל, על ההצלחות והאתגרים, על המתחרים ונקודות החזקות שלהם. והכי חשוב, אנו נדבר על המטרות של הייעוץ, על המשימות שצריכים לבצע ביחד, על הציפיות למה שיקרה כתוצאה מקבלת ייעוץ שיווקי ועל המדדים לבדיקת אותן התוצאות.

2. סקירת מצב העסק - אנו נסקור את כל הנכסים האינטרנטיים ש העסק שלכם. לאחר הסקירה תקבלו המלצות מה כדאי להוסיף או לתקן כדי לשפר את הנראות של העסק ברשת.

3. יצירת תכנית עבודה ראשונית עבור ייעוץ שיווקי - אנו נבנה תכנית עבודה מותאמת לעסק שלכם. נקבע איזה פעולות יש לבצע ומה הסדר שלהם צד אחר צד, נבחר אנשים שיהיו אחראים לביצוע,

4. ניתוח, לימוד ומשימות - אנו ננתח כל פעם בעיה אחרת בתחום השיווק, נלמד איך לעשות נכון ונקבע משימות לביצוע.

5. בדיקת התוצאות - אנו נבדוק את התוצאות שיתקבלו כתוצאה מביצוע משימות שנקבעו. במידה והתוצאות לא מספקות אנו נקבע איזה פעולות יש לבצע כדי לשפר את התוצאות.

6. קביעת מטרות לטווח ארוך - אנו נקבע מטרות לטווח ארוך, נקבע משימות שיש לבצע כדי להביא להתפתחות העסק.

7. תכנית שיווקית - בסוף הייעוץ נקבע תכנית עבודה מפורטת לטווח ארוך שכוללת משימות ופעולות לכל הצוות, מדדים להצלחה וכלים לצורך ביצוע המשימה.
שליחת הודעה
דברו איתי