בדיקת עבודת מומחה פרסום / שיווק

האם מקדם אתרים / מנהל קמפיינים / מנהל שיווק שלכם עושה עבודה טובה?
שאלות מסוג: האם בונה אתרים עושה עבודה טובה ובסופו של דבר לא נקבל אתר עקום, האם סוכנות שיווק מנצלת את תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה, האם הם באמת משקיעים בקידום האתר שלנו או שהוא יישאר לנצח בדפים הרחוקים של תוצאות החיפוש או אפילו גרוע יותר, האם לא יקבל עונש ממנוע חיפוש בעקבות עבודת קידום לא מקצועית. בשורה תחתונה כל השאלות מסתכמות בשאלה: האם הכסף שאנו משקיעים בשיווק העסק לא הולך לפח. שאלה הזאת לא נותנות להם מנוחה רוב שעות היממה.לרוב התשובות שמתקבלות הן מעורפלת למדי, וזה במקרה הטוב או במקרה פחות טוב, כל השאלות האלו ועוד רבות אחרות נשארות ללא תשובה. במקרים כאלה אין לבעלי עסקים כלים שבעזרתם הם יכולים להעריך את מערך השיווק שבנו עבורם והם מתחילים להתרוצץ בין הספקים בתקווה למצוא משווק שיהיה אמין בעיניהם. בדרך כלל קורה דבר הפוך וכל משווק הבא מאכזב אותם יותר מהקודם. השיווק נפגע והתסכול הולך וגובר.
עזרתי למאות לקוחות
אשמח לעזור גם לך
חשיפה:
עיתון גלובס קובע
"רוב העובדים בענף השיווק הדיגיטלי: צעירים בלי הכשרה מסודרת"
עיתון גלובס קובע "תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"
חשוב מאוד למי אתם נותנים לשווק את העסק שלכם!
מכירים מצב בו אתם משלמים מדי חודש למקדם אתרים / מנהל קמפיינים בגוגל או בפייסבוק, מקבלים דוחות יפים אבל יש לכם הרגשה שמשהו לא הולך כמו שצריך? או אפילו יותר מזה, תקציב פרסום מתבזבז והלקוחות פשוט לא מגיעים? מספרים לכם תירוצים שזה לוקח זמן, צריך לתת לזה לרוץ וכו...?כנראה שבנקודה הזאת צריכים להתחיל לבדוק האם אתם מקבלים תמורה עבור הכסף שאתם משלמים!
אתם יכולים לדעת בוודאות האם הספקים שלכם עושים את העבודה אליה התחייבו או שרק מספרים לכם שהם עושים אותה.
למי מתאים הייעוץ:
לבעלי עסקים אשר חוששים שבעלי מקצוע לא עושים עבודה כמו שצריך
לבעלי עסקים אשר חושבים ששיווק שלהם יכול להביא תוצאות הרבה יותר טובות
לבעלי עסקים אשר מעוניינים לדעת על מה בדיוק הם משלמים או שחוששים שתקציב פרסום שלהם מתבזבז
לבעלי עסקים אשר מעוניינים להבין את הדוחות שהם מקבלים
מה כולל הייעוץ?
במהלך הייעוץ אנו נמפה פעילות השיווקית של העסק
נבדוק דוחות סטטיסטית שתראה לנו בדיוק איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים.
נבדוק דוחות סטטיסטית שתראה לנו בדיוק איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים.
מצעד התירוצים שמספרים לכם
החודש קיבלת 10,000 חשיפות
עם החשיפות לא הולכים למכולת.
מושג חשיפות אומר שמישהו חיפש את מה שאתם או המתחרים שלכם מפרסמים. זה לא אומר שהוא התעניין בשירות או מצר שלכם או נכנס לאתר שלכם. זה רק אומר שקיים ביקוש פוטנציאלי ולא יותר מזה.
נתון חשיפות לא תלוי בעבודה של המקדם / משווק שלכם
התקדמת יפה מאוד החודש ממקום 150 למקום 99
המגמה היא כמובן חשובה אך יש לזכור שרוב הלקוחות לא עוברים מעבר לדף השני בתוצאות החיפוש. זאת אומרת שאם האתר שלכם לא נמצא בעשרת התוצאות הראשונות סביר להניח שלא תראו ממנו לקוחות משלמים.
לכן אם אחרי 3 חודשי קידום אתם דיין תקועים איפשהו מאחור זה הזמן לעשות בדק בית!
הגענו למקום ראשון בגוגל בביטוי X
חשוב להגיע למקום ראשון בגוגל בביטוי מסוים, יחד עם זאת עוד יותר חשוב שלביטוי הזה יהיה נפח חיפוש.
לא יעזור להיות ראשון בגוגל בביטוי אותו מחפשים 12 איש בחודש
התוצאה היא לא מידית, צריך לתת לזה זמן
אם מדובר בקידום אורגני אולי זאת טענה נכונה, אבל בפרסום ממומן התוצאה היא די מידית. ניתן לראות את התוצאות כבר בשבוע הראשון של הקמפיין.