ייעוץ וליווי שיווקי למנכ"לים ומנהלים בכירים

האם כבר חישבתם כמה כסף הפסדתם 💸 בגלל שיווק כושל ועדיין לא הבנתם איזה שיטות וערוצי שיווק עובדים טוב עבורכם? 😤

מכירים את הביטוי? "חצי מהכסף שאני מוציא על פרסום מתבזבז, הבעיה היא שאני לא יודע איזה חצי" מסכימים?... אז רק שתדעו שהיום זה ממש, אבל ממש לא מדויק!

לפני שנתחיל אבקש שתענו לעצמכם על 2 שאלות:

🔔 האם אתם מרוצים מתוצאות השיווק והפרסום שלכם?

🔔 האם הכסף שאתם משקיעים בשיווק ופרסום ממצה את מלאו הפוטנציאל שלו ולא נזרק לפח?
מדוע מנהלים רבים לא מרוצים 😠 מחברות הדיגיטל איתן הם עובדים?
חלק גדול מתוך חברות ועסקים אשר שוכרים את שירותם של חברות פרסום ושיווק מקצועית במוקדם או במאוחר מתחילים להרגיש שמשהו לא עובד מספיק טוב. שהם משלמים מדי חודש לחברות דיגיטל על קידום אתר או ניהול קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק, מקבלים דוחות יפים אבל משהו לא הולך כמו שצריך. או אפילו יותר מזה, תקציב פרסום מתבזבז והלקוחות פשוט לא מגיעים בקצב הרצוי. מספרים להם תירוצים כאלה או אחרים והם לא תמיד יודעים לבדוק את אמתותם.

אז מגיעות השאלות מסוג: האם בונה אתרים עושה עבודה טובה ובסופו של דבר לא נקבל אתר עקום, האם סוכנות שיווק מנצלת את תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה, האם הם באמת משקיעים בקידום האתר שלנו או שהוא יישאר לנצח בדפים הרחוקים של תוצאות החיפוש או אפילו גרוע יותר, האם לא יקבל עונש ממנוע חיפוש בעקבות עבודת קידום לא מקצועית.

בשורה תחתונה כל השאלות מסתכמות בשאלה: האם הכסף שאנו משקיעים בשיווק העסק לא הולך לפח. שאלה הזאת לא נותנות להם מנוחה רוב שעות היממה.

לרוב התשובות שמתקבלות הן מעורפלת למדי, וזה במקרה הטוב או במקרה פחות טוב, כל השאלות האלו ועוד רבות אחרות נשארות ללא תשובה. במקרים כאלה אין לבעלי עסקים כלים שבעזרתם הם יכולים להעריך את מערך השיווק שבנו עבורם והם מתחילים להתרוצץ בין הספקים בתקווה למצוא משווק שיהיה אמין בעיניהם. בדרך כלל קורה דבר הפוך וכל משווק הבא מאכזב אותם יותר מהקודם. השיווק נפגע והתסכול הולך וגובר.

מספר מקרי בוחן כדוגמה לשיווק כושל

📌
המרה ב 1,700 ש"ח למוצר שנמכר ב 108 ש"ח
לאחר ניתוח קמפיין פרסום ממומן של הלקוח שמשווק מוצר ב 108 ש"ח גילינו כי כל מכירה של המוצר עלתה לו יותר מ-1,700 ש"ח. הפסד מעל % 1,500
📌
קידום אורגני של ביטויים עם נפח חיפוש נמוך
לקוח שילם 4,500 ש"ח לחודש במשך שנה שלמה עבור הקידום בגוגל. לאחר ניתוח מעמיק גילינו כי אתר הלקוח מקודם על ביטויים אותם מחפשים עשרות אנשים בחודש. כמובן שקידום כזה לא הביא שום תנועה אורגנית לאתר.
📌
תשלום על קידום שלא נעשה
לקוח שילם 6,500 ש"ח לחודש במשך 5 חודשים עבור קידום ופרסום בגוגל. לאחר הבדיקה גילינו כי לא נעשתה שום עבודת קידום על האתר ולא התקבלה אף המרה מהקמפיין הממומן.
📌
אתר אינטרנט איטי
לקוח שילם 9,800 ש"ח+מע"מ עבור הקמת אתר אינטרנט חדש. לאחר הבדיקה גילינו כי מהירות האתר היא נמוכה מאוד וגורמת לגולשים לעזוב את האתר ולעבור למתחרים וזאת, בנוסף לפגיעה בדירוג האתר בגוגל.

יש לי אוסף עשיר של דוגמאות לשיווק ופרסום כושל. לא רוצים להיות חלק מהאוסף?

מטרת הייעוץ:

לתת לכם כלים פרקטיים שבעזרתם תוכלו למדוד ולבקר תהליך השיווק שמנוהל ע"י חברה מקצועית.
להביא אותכם למצב בו תוכלו לדעת בוודאות האם הספקים שלכם עושים את העבודה אליה התחייבו או שרק מספרים לכם שהם עושים אותה.
בעזרת מבט אובייקטיבי מחוץ למערכת לאתר את נקודות החולשה במערך השיווק שלכם ולתת המלצות לשיפורו.
במידת הצורך, לתת הדרכה לצוות העובדים של החברה לבצע פעולות השיווק בכוחות עצמם.


מה כולל ייעוץ וליווי שיווקי ?

1️⃣ מיפוי פעילות השיווקית של העסק, בחינת נקודות החזקה ואיתור נקודות החולשה.

2️⃣ ניתוח פעילות המתחרים. גילוי את הנקודות החזקות והחלשות שלהם.

3️⃣ הגדרת קהל היעד המדויק, שיש לו פוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות משלמים.

4️⃣ בדיקה איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים.
5️⃣ ניתוח נכסים האינטרנטיים של העסק והמלצות לשיפור.

6️⃣ ניתוח ושיפור קמפיינים פרסומיים.

7️⃣ בניית אסטרטגיית שיווק מנצחת שתזרים לתוך העסק לקוחות משלמים.

8️⃣ ועוד הרבה דברים אחרים בהתאם לצרכים ספציפיים של כל עסק ועסק.


תחומי הייעוץ:


~ בדיקת אסטרטגיה שיווקית
~ בניית תכנית שיווקית ברורה
~ הגדרת קהל יעד ומסרים
~ תכנון תקציב פרסום מותאם לעסק
~ מדידת יעילות הפרסום
~ הגדלת חשיפה- יותר לידים, פניות ועניין רלוונטי לעסק
~ ייחודיות ובידול, ניתוח מתחרים

~ ניתוח יעילות קמפיינים ממומנים
~ בדיקת מערך שיווק ברשתות חברתיות
~ ניתוח פעולות שנעשו לצורך קידום אתר
~ בקרת בניית אתר או דף נחיתה
~ ליווי בבחירת סוכנות דיגיטל
~ כלכלה התנהגותית ופסיכולוגיית צרכנים
~ ועוד תחומים רבים


לקוחות ממליצים



יש לכם דילמה שיווקית בעסק?
פשוט דברו איתי
בואו נכיר
שלום, שמי מיכה קור ( המכונה ד"ר שיווק )
יועץ שיווקי בכיר, עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2004 (כן, מאותם הזמנים שפייסבוק עוד לא הייתהה קיימת).
במשך השנים ליוויתי להצלחה מאות לקוחות בתחומים שנים גדולים וקטנים כאחד (מוזמנים לראות את רשימת הלקוחות).

אני בעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ומומחה מוסמך של גוגל בפרסום ברשת חיפוש, מדיה ומרצ'אנט. ההתמחות שלי היא בשיווק דיגיטלי, אסטרטגיה שיווקית, פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק, קידום אתרים אורגני, הקמת אתרים, חנויות ודפי נחיתה בוורדפרס, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במייל, תוכן שיווקי וכו...

בעזרת הידע והניסיון שצברתי אתן לכם כלים להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים שהחיים מציבים בפני כל בעל העסק מדי יום.

אני כאן כדי לעזור לכם לפרוץ, להוביל, לקחת שליטה על העסק בידיים במקום לשרוד, להגיב ולהתכופף כלפי הנסיבות.
אני מאמין שהקמתם את העסק לא כדי לשרוד, אלה כדי לאפשר לעצמכם ולכל מי שאתם אוהבים לחיות חיים מאושרים ולא חיי הישרדות.

דברו איתי
שליחת הודעה
דברו איתי