ייעוץ שיווקי למנכ"לים ומנהלים בכירים

האם אתם מרוצים מתוצאות השיווק והפרסום שלכם?


  כן :)

כדאי לבדוק האם אפשר לקבל תוצאות עוד יותר טובות מבלי להגדיל תקציב פרסום

דברו איתי

  לא :(

כנראה שבנקודה הזאת צריכים להתחיל לבדוק האם אתם מקבלים תמורה מלאה עבור הכסף שאתם משלמים!

דברו איתי

מדוע מנהלים לא מרוצים מחברות הדיגיטל איתן הם עובדים?

חלק גדול מתוך חברות ועסקים אשר שוכרים את שירותם של חברות פרסום ושיווק מקצועית במוקדם או במאוחר מתחילים להרגיש שמשהו לא עובד מספיק טוב. שהם משלמים מדי חודש לחברות דיגיטל על קידום אתר או ניהול קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק, מקבלים דוחות יפים אבל משהו לא הולך כמו שצריך. או אפילו יותר מזה, תקציב פרסום מתבזבז והלקוחות פשוט לא מגיעים בקצב הרצוי. מספרים להם תירוצים כאלה או אחרים והם לא תמיד יודעים לבדוק את אמתותם.

אז מגיעות השאלות מסוג: האם בונה אתרים עושה עבודה טובה ובסופו של דבר לא נקבל אתר עקום, האם סוכנות שיווק מנצלת את תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה, האם הם באמת משקיעים בקידום האתר שלנו או שהוא יישאר לנצח בדפים הרחוקים של תוצאות החיפוש או אפילו גרוע יותר, האם לא יקבל עונש ממנוע חיפוש בעקבות עבודת קידום לא מקצועית.

בשורה תחתונה כל השאלות מסתכמות בשאלה: האם הכסף שאנו משקיעים בשיווק העסק לא הולך לפח. שאלה הזאת לא נותנות להם מנוחה רוב שעות היממה.

לרוב התשובות שמתקבלות הן מעורפלת למדי, וזה במקרה הטוב או במקרה פחות טוב, כל השאלות האלו ועוד רבות אחרות נשארות ללא תשובה. במקרים כאלה אין לבעלי עסקים כלים שבעזרתם הם יכולים להעריך את מערך השיווק שבנו עבורם והם מתחילים להתרוצץ בין הספקים בתקווה למצוא משווק שיהיה אמין בעיניהם. בדרך כלל קורה דבר הפוך וכל משווק הבא מאכזב אותם יותר מהקודם. השיווק נפגע והתסכול הולך וגובר.

מטרת הייעוץ:

לתת לכם כלים פרקטיים שבעזרתם תוכלו למדוד ולבקר תהליך השיווק שמנוהל ע"י חברה מקצועית.
להביא אותכם למצב בו תוכלו לדעת בוודאות האם הספקים שלכם עושים את העבודה אליה התחייבו או שרק מספרים לכם שהם עושים אותה.
בעזרת מבט אובייקטיבי מחוץ למערכת לאתר את נקודות החולשה במערך השיווק שלכם ולתת המלצות לשיפורו.
במידת הצורך, לתת הדרכה לצוות העובדים של החברה לבצע פעולות השיווק בכוחות עצמם.


מה כולל ייעוץ וליווי שיווקי ?

מיפוי פעילות השיווקית של העסק, בחינת נקודות החזקה ואיתור נקודות החולשה.

ניתוח פעילות המתחרים. גילוי את הנקודות החזקות והחלשות שלהם.

הגדרת קהל היעד המדויק, שיש לו פוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות משלמים.

בדיקה איזה פעולות שיווקיות הן יעילות ואיזה פעולות רק מבזבזות המשאבים.
ניתוח נכסים האינטרנטיים של העסק והמלצות לשיפור.

ניתוח ושיפור קמפיינים פרסומיים.

בניית אסטרטגיית שיווק מנצחת שתזרים לתוך העסק לקוחות משלמים.

ועוד הרבה דברים אחרים בהתאם לצרכים ספציפיים של כל עסק ועסק.


תחומי הייעוץ:


~ בדיקת אסטרטגיה שיווקית
~ בניית תכנית שיווקית ברורה
~ הגדרת קהל יעד ומסרים
~ תכנון תקציב פרסום מותאם לעסק
~ מדידת יעילות הפרסום
~ הגדלת חשיפה- יותר לידים, פניות ועניין רלוונטי לעסק
~ ייחודיות ובידול, ניתוח מתחרים

~ ניתוח יעילות קמפיינים ממומנים
~ בדיקת מערך שיווק ברשתות חברתיות
~ ניתוח פעולות שנעשו לצורך קידום אתר
~ בקרת בניית אתר או דף נחיתה
~ ליווי בבחירת סוכנות דיגיטל
~ כלכלה התנהגותית ופסיכולוגיית צרכנים
~ ועוד תחומים רבים


לקוחות ממליצים

מוכנים לשינוי משמעותי בחברה? השאירו פרטים!

שליחת הודעה
דברו איתי