בעמותה בדקו מהו גובהו של אדם ממוצע, ומהו גובהם השכיח של ילדים עד גיל 10, ובדקו את הזוית בה רואה כל אחד מפלחי האוכלוסייה הללו את הפוסטר המדובר. בחיתוך הפרשי הגבהים בין ילדים למבוגרים ובאמצעות טכנולוגיה מיוחדת, מצאו המפרסמים תחום של כשלושים סנטימטרים בפוסטר, בו יצרו מסר מיוחד, אותו יוכלו לראות באור יום רק ילדים שגובהם לא עולה על גובה מסוים. כלומר, כשילד ומבוגר עומדים ומסתכלים על המודעה, כל אחד מהם רואה פוסטר שונה לגמרי. המסר החבוי הכיל מספר טלפון מיוחד וקריאה לילדים הסובלים מהתעללות להתקשר, לדווח ולקבל סיוע כשמהזוית ראייה של ילד, פניו של הילד בתמונה נראות חבולות.
להביט למוות בעיניים
פרסומת חברתית יוצאת דופן הופיעה לאחרונה בפריס ומלמדת הולכי רגל לכבד חוקי התנועה. אם אדם חוצה את הכביש לאור אדום, נשמע צליל של מכונית בולמת. באותו רגע מצלמה מצלמת את הולך רגל מבוהל ומציגה את התמונה שלו בשלט.