הקמת עסק חדש

כך נמנעים מטעויות גורליות ומתחילים עסק חדש ברגל ימין

שירותי ייעוץ >>> ייעוץ לפני הקמת עסק חדיש
מחקר שערכה חברת המידע העסקי BDI מגלה כי במדינת ישראל על כל 10 בתי עסק שנפתחים - 9 נסגרים.
הקמת עסק חדש מלווה בתכניות ותקוות גדולות, אך המציאות מראה כי 15% מהעסקים לא שורדים את השנה הראשונה, 30% את השנה השנייה ו-50% לא יזכו לשרוד במשך 5 שנים.

ההתרסקות הגדולה נובעת משורת הטעויות שעושים יזמים בזמן הקמת העסק. הטעויות יכולות להיות במספר התחומים כגון: מימון ותחום הפיננסי, תמחור, מדיניות האשראי, התנהלות מול הספקים וכמובן בתחום השיווק.

בעלי עסקים מתחילים מוציאים סכומי עתק על בניית אתר, הקמת דף פייסבוק, קידום, פרסום ושיווק שבהמשך מתברר כהשקעה מיותרת או לא מוצדקת. ניתן לקצץ בחלק ניקר מעלויות האלו בעזרת הכוונה מקצועית של מומחה לשיווק.

נמצאים בשלב פתיחת העסק או בתחילת דרכו?
חשוב להתחיל את העסק ברגל ימין כדי להיכלל באותם 10% של העסקים שלא נסגרים תוך 5 שנים מיום הקמתם.

המדינה מעמידה לרשותכם מגוון כלים מקצועיים מסובסדים שיעזרו לכם לפתוח עסק מצליח שינצח את הסטטיסטיקה העצובה.
ייעוץ וליווי 1 על 1 ייתן לכן כלים לניהול ושיווק נכון של העסק שיגרום לו להתפתח ולצמוח, בדיוק כפי שאתם חולמים!
דברו איתי כדי להמנע מטעויות

הקמת העסק - טעויות העיקריות

1. אי ידיעת השוק וקהל יעד. לפני שמתחילים תהליך השיווק עלינו להכיר היטב את קהל היעד שלנו. לחקור את ההרגלים שלו, את הרצונות ואת הכאבים שלו. ככל שנכיר טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו כך תהליך השיווק יהיה מוצלח יותר

2. התעלמות מצרכי הלקוחות. כשאנו שמים למטרה למכור את המוצר או את השירות שלנו שלנו במקום לעזור ללקוחות הפוטנציאליים לפתור את הבעיה שלהם כל מאמצינו יהיו נידונים לכשלון. לקוחות לא מתעניינים במוצר, אלה בפתרון הבעיה שמציקה להם.

3. חוסר בידול. כשהשירות או המוצר שלנו דומה לאלו של המתחרים הלקוח לא יודע להבדיל ביננו ולכן, בוחר בעסק שמציע מחיר יותר זול. מקצוען האמיתי לא נבחר על בסיס המחיר, אלה בזכות הפתרונות שהוא מציע ללקוחות שלו.

4. חוסר התמקדות בקהל יעד מסוים. כשאני משווק לכוווולם אני בעצם לא משווק לאף אחד ומפזר את המשאבים של העסק לריק.

5. להעביר שיווק העסק לגורם חיצוני. רוב בעלי עסקים מתחילים מניחים כי הם לא צריכים להיות מעורבים בשיווק העסק ומעבירים את כל השיווק לגורם השלישי שאולי במקרים מסוימים מבין בשיווק, אך ממש לא מבין במהות העסק ובצרכי הלקוחות שלו. מדיניות כזאת תביא לכשלון ולהתרסקות.


פשוט דברו איתי
5/5 - (27 votes)
דברו איתי
שליחת הודעה
דברו איתי
אני כאן כדי לעזור לך למצוא
את הפתרון המתאים

כל מה שצריך זה רק לשלוח הודעה