פתיחת עסק חדש | הקמת עסק

הקמת עסק חדש - כך נמנעים מטעויות גורליות

מתחילים עסק חדש ברגל ימין במימון המדינה!

מחקר שערכה חברת המידע העסקי BDI מגלה
כי במדינת ישראל על כל 10 בתי עסק שנפתחים - 9 נסגרים

הקמת עסק חדש מלווה בתכניות ותקוות גדולות, אך המציאות מראה כי 15% מהעסקים לא שורדים את השנה הראשונה, 30% את השנה השנייה ו-50% לא יזכו לשרות במשך 5 שנים.
ההתרסקות הגדולה נובעת משורת הטעויות שעושים יזמים בזמן הקמת העסק. הטעויות יכולות להיות במספר התחומים כגון: מימון ותחום הפיננסי, תמחור, מדיניות האשראי, התנהלות מול הספקים וכמובן בתחום השיווק.

בעלי עסקים מתחילים מוציאים סכומי עתק על בניית אתר, הקמת דף פייסבוק, קידום, פרסום ושיווק. ניתן לקצץ בחלק ניקר מעלויות האלו בעזרת הכוונה מקצועית של מומחה לשיווק.

נמצאים בשלב פתיחת העסק או בתחילת דרכו? חשוב להתחיל את העסק ברגל ימין כדי להיכלל באותם 10% של העסקים שלא נסגרים תוך 5 שנים מיום הקמתם.

המדינה מעמידה לרשותך מגוון כלים מקצועיים מסובסדים שיעזרו לך לפתוח עסק מצליח שינצח את הסטטיסטיקה העצובה.
ייעוץ וליווי 1 על 1 ייתן לכן כלים לניהול ושיווק נכון של העסק שיגרום לו להתפתח ולצמוח, בדיוק כפי שאתם חולמים!

רוצה לבדוק האם אתה זכאי להטבה? השאר פרטים!

הקמת העסק - טעויות העיקריות

1. אי ידיעת השוק וקהל יעד. לפני שמתחילים תהליך השיווק עלינו להכיר היטב את קהל היעד שלנו. לחקור את ההרגלים שלו, את הרצונות ואת הכאבים שלו. ככל שנכיר טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו כך תהליך השיווק יהיה מוצלח יותר

2. התעלמות מצרכי הלקוחות. כשאנו שמים למטרה למכור את המוצר או את השירות שלנו שלנו במקום לעזור ללקוחות הפוטנציאליים לפתור את הבעיה שלהם כל מאמצינו יהיו נידונים לכשלון. לקוחות לא מתעניינים במוצר, אלה בפתרון הבעיה שמציקה להם.

3. חוסר בידול. כשהשירות או המוצר שלנו דומה לאלו של המתחרים הלקוח לא יודע להבדיל ביננו ולכן, בוחר בעסק שמציע מחיר יותר זול. מקצוען האמיתי לא נבחר על בסיס המחיר, אלה בזכות הפתרונות שהוא מציע ללקוחות שלו.

4. חוסר התמקדות בקהל יעד מסוים. כשאני משווק לכוווולם אני בעצם לא משווק לאף אחד ומפזר את המשאבים של העסק לריק.

5. להעביר שיווק העסק לגורם חיצוני. רוב בעלי עסקים מתחילים מניחים כי הם לא צריכים להיות מעורבים בשיווק העסק ומעבירים את כל השיווק לגורם השלישי שאולי במקרים מסוימים מבין בשיווק, אך ממש לא מבין במהות העסק ובצרכי הלקוחות שלו. מדיניות כזאת תביא לכשלון ולהתרסקות.

רוצה להמנע מטעויות? השאר פרטים!

Call Now Button