מה הסיבה לכך, שדף הנחיתה שלכם לא עובד

כל בעל עסק שפרסם אי פעם בגוגל או בפייסבוק בוודאי מכיר את המושג "דף נחיתה". תפקידו של הדף הוא למקד את הגולשים ולכוונם לפעולה, שלשמה הדף נוצר.

חלק גדול מהלקוחות שמגיעים אלי לייעוץ שיווקי מתלוננים שדף הנחיתה שלהם לא מניב אותן התוצאות, להן ציפו כאשר השקיעו מיטב כספם בעיצוב, קופירייטינג ובניית דף הנחיתה שלהם. כאשר אני עובר על הדפים שלהם אני מגלה המון טעויות שפוגעות שיכולות לפגוע בסיכויי ההצלחה של הדף.

ישנם מספר דברים קריטיים, אותם יש לבדוק לפני שמעלים דף לאוויר והם: כותרת, הנעה לפעולה, רשימת התועלות, עדויות וכמובן הכפתור.

5 דברים שיש לבדוק כדי שהכפתור יעבוד

1. ניתן לראות את הכפתור כבר במסך הראשון ללא צורך בגלילה

הגולש צריך להבחין בכפתור בקלות מרבית כבר במסך הראשון וזאת, כדי לכוון אותו לפעולה שתעביר אותו לשלב הבא בתהליך השיווקי. כדי להגדיל סיכויי ההצלחה שלב הבא חייב להיות פשוט (להשאיר פרטים, לקבל ייעוץ, לקבל פנייה חוזרת מהעסק). זכרו יש לכם 3 שניות בלבד כדי לתפוס תשומת ליבו של הגולש, זה הזמן בו הוא מחליט האם לעזוב או להישאר. הכפתור צריך להיות ממוקם בצד אליו מופנה מבטו של הגולש.

2. הכפתור הכי בולט בין כל המרכיבים בדף

ישנן מספר שיטות שמאפשרות להבליט את הכפתור. שיטה הראשונה היא להשתמש בצבע ייחודי לכפתורים. אסור ששום מרכיב בדף הנחיתה שלכם יהיה באותו צבע, בו אתם משתמשים עבור הכפתור.
שיטה שנייה היא ליצור ניגודיות ע"י משחק צבעים בין הכפתור לרקע שלו. כדי ליצור ניגודיות יש להשתמש בכפתור כהה על רקע בהיר או ההפך.
שיטה נוספת היא הבלטת הכפתור ע"י תוספת נפח או משחק עם הצל. כפתור תלת ממדי בולט יותר ויותר תופס תשומת לב מכפתור שטוח.

3. הכפתור נראה ככפתור

הרבה פעמים כפתור לא תמיד נראה ככפתור. כפתור שטוח ללא נפח, כפתור שנמתח לכל אורך הדף או כפתור שלא משנה צבע כאשר מצביעים עליו יעבוד הרבה פחות טוב מכפתור בולט.

4. הכפתור חוזר מספר פעמים לאורך הדף

בדף נחיתה ארוך בעל מספר מסכים יש לחזור על טופס השארת פרטים בכל מסך מחדש.

5. הכפתורים בדף הנחיתה לא מתחרים זה בזה

במקרה ובדף הנחיתה שלנו יש יותר מפעולה אחת שאנו מאפשרים לגולשים לבצע חשוב מאוד להחליט איזו מבין הפעולות שאנו מציעים לגולש הכי מועדפת עלינו. לאותה פעולה המועדפת צריך להוביל כפתור בולט תלת ממדי. לפעולה משנית צריך להוביל כפתור שבולט הרבה פחות מהראשון (כפתור שטוח, ללא ניגודיות בצבע).
לא בטוחים שדף הנחיתה שלכם עושה עבודה כמו שצריך?
אנו נוכל לבדוק עבורכם האם יש מה לשפר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *